Orange-logo-3

Kierować się sercem czy rozumem, czyli marketing doskonały

W ostatnich latach na ekranie polskich telewizorów pojawiły się reklamy znanej firmy telekomunikacyjnej świadczącej swoje usługi właśnie w Naszym kraju. Reklamy te od razu podbiły serca i rozumy polskich telewidzów. Zabawna para pluszowych maskotek będąca tworem specjalistów od marketingu orange polska stała się hitem nie tylko pośród reklam ale również na internetowych kanałach z filmami.

To co zrobiło orange polska w kwestii swojego marketingu można określić jako marketing doskonały. Nie można było tego lepiej zrobić po prostu. Reklamy odwołujące się do kierowania się sercem albo rozumem sprawiły, że wielu z nas uśmiechnęło się nie jeden raz oglądając właśnie ten przekaz reklamowy. Dlatego właśnie taki rodzaj reklam można spokojnie uznać za marketing doskonały. Kampania reklamowa orange polska nadal opiera się na tych dwóch maskotkach. Biorąc pod uwagę, że te reklamy podbiły Nasze serca i rozumy powinny się jeszcze pojawić maskotki z głównymi bohaterami do kupienia w sklepach albo chociaż przez internet. Naprawdę warto docenić takie pomysły w kwestii reklamowania swoich produktów i usług. Można z całą pewnością stwierdzić, że orange polska zbudowało w ten sposób bardzo pozytywny wizerunek swojej marki. Takie kampanie reklamowe jak ta orange polska polegają właśnie na budowaniu pozytywnego wizerunku pośród potencjalnych klientów. Nie zapominajmy, że orange polska to tak naprawdę również firma telekomunikacyjna znana na całą Polskę, która jeszcze kilkanaście lat temu miała monopol na rozmowy telefoniczne i obsługę telefonów stacjonarnych. Dzisiaj to głównie operator komórkowy, ale wiele usług i produktów nadal dedykowana jest użytkownikom domowym dawnej telefonii stacjonarnej. Nie mniej jednak za tak doskonały marketing należą się wielkie brawa i słowa uznania, a wynagrodzić ten pomysł może tylko i wyłącznie wzrost liczby klientów.

 

 

Dodaj komentarz